قوزک بند آتل دار الاستیک

438,000 تومان

توضیحات محصول

ارتریت مچ پا – بی ثباتی مچ پا
اسپرین و استرین مچ پا
قوزک بند آتل دار الاستیک یکی از محصولات گروه قوزک بند طبی می باشد که در مواردی چون ارتریت مچ پا – بی ثباتی مچ پا – اسپرین و استرین مچ پا و… مورد استفاده می باشد
کاربرد
ارتریت مچ پا – بی ثباتی مچ پا
اسپرین و استرین مچ پا
کشیدگی مزمن لیگامانهای قوزک
قوزک ضعیف
خستگی عضلات
دارای 2 فنر در طرفین جهت ساپورت بیشتر
دارای استرپ کشسان جهت اعمال فشار محیطی (کانتر فورس)
تهیه شده از پارچه نرم و سازگار با پوست
سرعت ریکاوری: قوزک بند آتل دار الاستیک برای مچ پا پیچ خورده فشرده‌سازی سفارشی را فراهم می‌کند که به بهبود گردش خون و تسکین درد کمک می‌کند. این ساپورت مچ پا ناراحتی پا مانند فاسیای کف پا، خار پاشنه و تاندونیت را کاهش می‌دهد.
قابل تنظیم: این قوزک بند به تثبیت و جلوگیری از آسیب دیدگی پا بدون محدود کردن حرکت شما کمک می‌کند. این مچ بند برای مردان و زنان در طول فعالیت‌های روزانه شما مانند پیاده روی و ورزش و همچنین در ورزش‌های فعال مانند والیبال، بیسبال، بسکتبال، فوتبال و سایر ورزش ها، تناسب خوبی را حفظ می‌کند.
فشرده‌سازی عالی مچ پا: چه در حال نقاهت از خانه باشید، چه تمام روز کار کنید و چه در خارج از ورزش، قوزک بند آتل دار الاستیک با ارائه فشرده‌سازی هدفمند و قابل تنظیم، به راحتی از پای شما حمایت می‌کند.
کیفیت بالا: قوزک بند آتل دار الاستیک برای فاشیای کف پا از پارچه باکیفیت ساخته شده است که به سرعت عرق را جذب می‌کند و پاهای شما را در تمام طول روز خشک نگه می‌دارد
free size

جزئیات محصول

نظرات مشتریان

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قوزک بند آتل دار الاستیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *